Częste pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Każdy towar, który ma możliwość dodania do koszyka jest dostępny w sklepie. Jeżeli towar posiada komunikat „Produkt chwilowo niedostępny”, prosimy o kontakt w celu sprawdzenia przewidywanej dostępności.

e-mail: kontakt@achdzieciaki.pl

tel. : 500-363-365


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail (podawany podczas zamówienia) będziemy przesyłać informacje o bieżącym statusie Twojego zamówienia. Dodatkowo po zalogowaniu do Twojego konta będziesz posiadał dostęp do wszystkich informacji odnośnie bieżących, a także już zrealizowanych zamówień.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin dostarczenia paczki= termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności, a czas dostawy uzależniony jest od wybranej przez Ciebie formy dostawy


Jakie występują formy dostawy?

W naszej ofercie posiadamy formy dostawy:

  1. Pocztex (Poczta Polska)
    - Pacztex Kurier48
    - Pacztex Kurier48 - Pobranie

  1. InPost
    - Paczkomaty InPost
    - Kurier InPost
    - Kurier InPost - Pobranie

  2. Paczka w Ruchu

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia uzależniony jest od wybranej przez Ciebie formy dostawy i metody płatności. Po dodaniu produktów do koszyka, w podsumowaniu zobaczysz wartość do zapłaty. Koszt dostawy waha się od kilku do kilkunastu złotych. Na terenie Bydgoszczy (os. Leśne, ul. Kasztanowa 34) towar można odebrać osobiście.

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)     

Pobranie     

Czas dostarczenia

Kurier InPost

11,00 zł

13,00 zł

1 dzień roboczy

Pocztex Kurier48

9,50 zł

12,00 zł

1-2 dni robocze

Paczkomat InPost     

9,20 zł

-

1-2 dni robocze

Paczka w Ruchu

4,90 zł

-

1-5 dni robocze


Jak zapłacić za zamówienie?

Do wyboru mamy trzy formy płatności:
- Przelew na konto bankowe,
- Szybki przelew przez PayU,
- Płatność za pobraniem.

Forma płatności uzależniona od własnych preferencji.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, w Bydgoszczy przy ulicy Kasztanowej 34 (3 drzwi przy rampie). Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.


Czy jest darmowa dostawa?

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zakupach od 299zł. 


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupy w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi do wysyłki, informację na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w uwagach („Dodatkowe informacje”). W przypadku faktury na firmę wybierz opcję „inny adres wysyłki” i podaj nazwę firmy oraz NIP (pole pokaże się po wpisaniu nazwy firmy)

Data wystawienia Faktury VAT to data przygotowania towaru do wysyłki.


Jak zmienić moje zamówienie?

W celu modyfikowania swojego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, najlepiej telefoniczny: +48 500 363 365.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania swojego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, najlepiej telefoniczny: +48 500 363 365.

Zamówienie możesz anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości i przygotowania do wysyłki (Gdy dostaną Państwo e-mail z numerem listu przewozowego będzie to już niemożliwe!).


Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz sprawdzać bieżące położenie swojej paczki.

Zarejestrowani klienci sklepu, dodatkowo widzą numer listu przewozowego w szczegółowym podglądzie zamówienia.

Link do śledzenia przesyłek


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producentów, które obowiązują na terenie Polski. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera oraz spisanie protokołu uszkodzenia, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 363 365 bądź przez e-mail: riz@achdzieciaki.pl


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, każdy Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki - po tym czasie odstąpienie od umowy nie jest już możliwe.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy o tym fakcie, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować nas (przysłać formularz odstąpienia od umowy pocztą tradycyjną lub pocztą e-mail):


eiMEDIA Andrzej Orzeszyna
ul. Kasztanowa 34
85-605 Bydgoszcz
kontakt@achdzieciaki.pl


oraz odesłać zwracany towar na w/w adres.
W wypełnianym formularzu należy podać numer konta bankowego, na który mamy zwrócić należność za zakupiony towar.


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jeśli towar nie spełnia następujących warunków:
- zwracany towar jest w stanie nienaruszonym
- towar nie posiada śladów użytkowania
- zwracany towar powinien być starannie zapakowany na czas transportu

 


Akceptuje

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z zasadami polityki prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. polityka prywatności.

Product successfully added to the product comparison!