Częste pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Każdy towar, który ma możliwość dodania do koszyka jest dostępny w sklepie. Jeżeli towar posiada komunikat „Produkt chwilowo niedostępny”, prosimy o kontakt w celu sprawdzenia przewidywanej dostępności.

e-mail: kontakt@achdzieciaki.pl

tel. : 500-363-365


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail (podawany podczas zamówienia) będziemy przesyłać informacje o bieżącym statusie Twojego zamówienia. Dodatkowo po zalogowaniu do Twojego konta będziesz posiadał dostęp do wszystkich informacji odnośnie bieżących, a także już zrealizowanych zamówień.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin dostarczenia paczki= termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności, a czas dostawy uzależniony jest od wybranej przez Ciebie formy dostawy


Jakie występują formy dostawy?

W naszej ofercie posiadamy formy dostawy:

  1. InPost
    - Paczkomaty InPost
  2. GLS
    - Kurier GLS

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia uzależniony jest od wybranej przez Ciebie formy dostawy i metody płatności. Po dodaniu produktów do koszyka, w podsumowaniu zobaczysz wartość do zapłaty. Koszt dostawy waha się od kilku do kilkunastu złotych. Na terenie Bydgoszczy (os. Fordon, ul. Swobodna 11/4B) towar można odebrać osobiście.

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)     

Czas dostarczenia

Kurier GLS

13,00 zł

1 dzień roboczy

Paczkomat InPost   

9,99 zł

1-2 dni robocze

Sposób dostawy      

Pobranie           

Czas dostarczenia        

Kurier GLS

15,00 zł

1 dzień roboczy


Jak zapłacić za zamówienie?

Do wyboru mamy trzy formy płatności:
- Przelew na konto bankowe,
- Szybki przelew przez PayU,
- Płatność za pobraniem.

Forma płatności uzależniona od własnych preferencji.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, w Bydgoszczy przy ulicy Swobodnej 11. Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.


Czy jest darmowa dostawa?

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zakupach od 99 zł. 


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupy w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi do wysyłki, informację na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w uwagach („Dodatkowe informacje”). W przypadku faktury na firmę wybierz opcję „inny adres wysyłki” i podaj nazwę firmy oraz NIP (pole pokaże się po wpisaniu nazwy firmy)

Data wystawienia Faktury VAT to data przygotowania towaru do wysyłki.


Jak zmienić moje zamówienie?

W celu modyfikowania swojego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, najlepiej telefoniczny: +48 500 363 365.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania swojego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, najlepiej telefoniczny: +48 500 363 365.

Zamówienie możesz anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości i przygotowania do wysyłki (Gdy dostaną Państwo e-mail z numerem listu przewozowego będzie to już niemożliwe!).


Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz sprawdzać bieżące położenie swojej paczki.

Zarejestrowani klienci sklepu, dodatkowo widzą numer listu przewozowego w szczegółowym podglądzie zamówienia.

Link do śledzenia przesyłek


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producentów, które obowiązują na terenie Polski. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera oraz spisanie protokołu uszkodzenia, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 363 365 bądź przez e-mail: riz@achdzieciaki.pl


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, każdy Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki - po tym czasie odstąpienie od umowy nie jest już możliwe.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy o tym fakcie, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować nas (przysłać formularz odstąpienia od umowy pocztą tradycyjną lub pocztą e-mail):


eiMEDIA Andrzej Orzeszyna
ul. Swobodna 11/4B, 85-790 Bydgoszcz
kontakt@achdzieciaki.pl


oraz odesłać zwracany towar na w/w adres.
W wypełnianym formularzu należy podać numer konta bankowego, na który mamy zwrócić należność za zakupiony towar.


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jeśli towar nie spełnia następujących warunków:
- zwracany towar jest w stanie nienaruszonym
- towar nie posiada śladów użytkowania
- zwracany towar powinien być starannie zapakowany na czas transportu


Jak zrobić zakupy jako Rodzina 3+

Posiadasz Kartę Dużej Rodziny? Zyskaj dodatkowy stały rabat na całe zamówienie w wysokości 10 %.
Składanie zamówienia:

1. Dodać produkty do koszyka
2. Podczas wypełniania danych do wysyłki w polu Kupon Rabatowy wpisać RODZINA3
3. W komentarzu przy zamówieniu proszę podać numer karty dużej rodziny.

 


Akceptuje

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z zasadami polityki prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. polityka prywatności.

Product successfully added to the product comparison!